פוסט 3 בסדרת האריזות הגורמות לנו לעצור לידן, לקחת ואפילו לשחק איתן, בעולם אוטופי בו המוכרים היו מאפשרים…
סדרת האריזות השלישית מעוצבת על בסיס המשחק המוכר x,o. צבעוניות המוצר יוצרת את אבני המשחק.
עיצוב האריזה מבוסס על 2 אסטרטגיות הגורמות לעובר על פניהן לשים לב, לעצור ואף לשחק עימן.
אסטרטגייה 1
האריזות המעוצבות על בסיס משחק מוכר, הגרפיקה בחזית אינה גמורה וגולשת לפאות הצדדיות, היא יכולה להסגר ע”י שילוב של מספר אריזות יחד. הרמיזות הללו, גורמות למוח להשלים את התבנית הידועה לו. המוח מזהה את פוטנציאל סגירת הצורות ומנסה להשלים אותן, מזהה שניתן “לסדר” את השיבוש.
האריזות מזמינות לגעת, להזיז ולסדר אותן כך שיראו “נכונות”.
אסטרטגייה 2
אנשים אוהבים כשמאפשרים להם לשנות ולסדר דברים בהתאם לרצונם ואוהבים “לפתור חידות”. הסידור מהווה מאין משחק, כמו פאזל, טנגרם ומשחקים נוספים הבנוים על יצירת שלם הומוגני מחלקיו השונים. המשחק יוצר גירוי חוויתי ורגשי לאריזה ולמותג (חשבו עלינו) ועובר לזכרון לטווח ארוך, מה שמקבע את ערכי המותג אצל הקונה הפוטנציאלי.
תגובות לאריזות: אריזה שמתאימה גם לידים, מקווה שהמוכרות באופיס דיפו לא יכעסו שאנסה לסדר אותן, הייתי מנסה לבדוק בכמה אופציות שונות ניתן לסדרן, זו אריזה שזוכרים להרבה זמן, אפשר להציע אותה גם למוצרים אחרים