הפוסט הרביעי בנושא אריזות המסיתות את תשומת ליבנו וגורמות לנו לקחת אותן ליד.


האריזות ממוקמות בתוך סטנד יעודי, היוצר תמונה צבעונית ודינמית, חלקן הקדמי עשוי מחומר רך המאפשר עיוות ושינוי הצורה.
עיצוב האריזה מבוסס על 3 אסטרטגיות הגורמות לעובר על פניהן לשים לב ולעצור לידן.

all action packs


אסטרטגייה 1
מראה האריזה הצבעוני והזורם, יוצר משחקי צבעים וצורות אמורפיות מעניינות, (הצפה חושית), היוצרת תשומת לב וסקרנות שלא ניתן להתעלם ממנה.

אסטרטגייה 2
החלק הקדמי של האריזה עשוי מחומר רך יותר המאפשר ללחוץ אותו, למשוך אותו, לסובב ועוד.
האריזות מכוונות לפעולה עם הנחיות ברורות.

אסטרטגייה 3
הסטנד בנוי כך שניתן לשלוף את האריזות כמו מגירות, מגירה היא תבנית המוכרת למח, ופעולת השליפה והמשיכה הן טבעיות וכמעט רפלקסיות. מה שיגרום לאנשים לקחת את המוצר ליד.

השארת תגובה