אופני חשיבה: למידה, משחק, יצירה
מנחה: ד"ר סייפן ג'וליה-בורגיני

במסגרת לימודי התואר השני, ובחיי האישיים, עסקתי הרבה באנלוגייה שבין למידה ומשחק.
בעבודת הגמר ניסיתי לענות על השאלה: הקשר בין למידה איכותית לחוויה מוחשית. בשונה ממחקרים רבים שנעשים בנושא, בחרתי לענות על השאלה מנקודת תפיסתי כמעצבת ולא כאשת חינוך, פדגוגיה, מטמתיקאית או נוירופדגוגית. תוצאות המחקר הביאו ליצירת מודל מוחשי הניתן לבחינה גם בהיבטים התאורתיים וגם המוחשיים.

את סרטון הצגת הפרויקט בפני הסגל האקדמי ניתן לראות בלינק הבא: אופני חשיבה: למידה, משחק, יצירה


all the game


השארת תגובה