חברה צעירה שפיתחה סדרת מוצרי טיפוח יחודית לכלבים וחתולים מחומרים טבעיים בלבד המבוססים על מינרלים מים המלח. הסטודיו בשיתוף הנהלת החברה בחרו למתג את המוצרים כמוצרים לחברו הטוב ביותר של האדם. נבחר לוגו קליל ומחוייך כמו שם המותג, הכולל איור של כלב וחתול מחובקים ופונטים תזזיתיים וקופצניים.
משנת 2014 הוחלט על שינוי אסטרטגי של המותג, ובמקום שיווק של מוצרי טיפוח בודדים, כמקובל בשוק מוצרי הטיפוח לבעלי חיים, הושם דגש על טיפול בבעיות העור והפרווה הנפוצות שלהם, כל קיט מוצרים מכיל מספר תכשירים בכמות מדודה ומטפל בבעיית עור שונה בתווך של מספר ימים. עיצוב הקיט והתקשורת השיווקית המקיפה, בנויים כך שיענו על השאלה המטרידה את בעל הכלב:
?Whats worng with your best friend
לכל קיט התשובה שלו: My pet has… ומכוון את הקונה לקיט המיועד עבורו. האריזה משמשת גם כאיש מכירות בנקודת המכירה.