"Secret of Youth" היא חברה ייחודית בתחום ה DermaCosmetic המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים קוסמטיים ממגוון פירות וירקות מלאים בשלמותם (כולל ציפה, זרעים וקליפה).
פיתוח המוצרים מתבסס על המחקרים המוכיחים את הסינרגיה הנוצרת משימוש במגוון פירות וירקות טריים, בצבעים שונים על פני צריכת פרי או ירק בודד.
לאחר 3 שנות פעילות החברה, סטודיו מוק הצטרף ליצירת אסטרטגיית מיתוג המיועדת להוביל את החברה לשווקים חדשים, התמקדות בפעילות מוגדרת תוך הגדרה מחדש של ערכי החברה והמותג.
לצורך בניית האסטרטגייה עברו עובדי החברה סדנת מיתוג בעזרת ״אריזת המיתוג של סטודיו מוק אפ״ בעזרתה יכלו כל העובדים להשתלב ולהשפיע על תהליך המיתוג.
בעקבות ניתוח האסטרטגיה השיווקית פנתה החברה להתמקד בטיפול ובהקלה של תסמינים הנובעים מבעיות או מצבי עור בעייתיים, ומפתחת סדרות מוצרים המתבססות על שיטת טיפול של 3 פעולות: start, active, finish