חברת קוסמטיקה שמפתחת מוצרים יעודיים לקהל הנוצרי אוונגליסטי המבוססים על מימי הירדן. ונמכרים בארה”ב בלבד. רעיון המותג היה לתת לנוצרים בארה”ב אפשרות לחוות את הביקור בארץ הקודש גם ללא ביקור פיזי בה.
הסטודיו ומנהלי השיווק של החברה רצו ליצור זיקה בין תהליך הטיהור והלידה מחדש שהם מהות טקס הטבילה בנצרות לבין המוצרים. הלוגו עוצב כמו רחם מימית ממנה עולה “התינוק” מעל המים. ושם המותג נגזר מתוך השם הארמי למילה “נהר”.
המוצרים עוצבו בבקבוקים שקופים עם מדבקות שקופות לצורך יצירת תחושה מימית וטהורה.
המוצרים נמכרו בערכות חוויה שכללו 3 מוצרים בתוך אריזה שחיצוניתה היא הנוף של אתר הטבילה ובפנימיותה מודפסת מפה עתיקה של אזור הכנרת. כאשר הפתיחה מאפשרת לקבל את המפה במלואה ללא חיתוכים והדבקות. קטלוג המוצרים שצורף לערכה עוצב כשחלקו האחורי הוא גלויות נפרדות של אתרים קדושים סביב הכנרת. האריזה זכתה בפרס כוכב ישראל לשנת 2006